Montáž, servis a přestavba auta na plyn
All4car

Naše Světové prvenství v montážích LPG

 

Mnohé zdánlivě nerealizovatelné práce jsou pro nás výzvou.

 

Více krát jsme vás v našich článcích informovali o tom, že některé typy aut jsme na plyn předělávali jako první, a to nejen v rámci Slovenska, ale i v rámci celého světa. Vážíme si této možnosti, za kterou vděčíme hlavně firmě Prins a jejich špičkovým technologiím, v nichž jsou většinou první v rámci světa. Věříme, že pro vás - pro naše zákazníky, je právě toto silným důkazem naší vůle uspokojit zákazníka, vůle zvýšit naši profesionalitu a maximalizovat kvalitně odvedenou práci. Ale dost o nás, ať za nás mluví činy. Přinášíme seznam vozidel, která jsme montovali jako první. Věříme, že seznam bude postupně narůstat i díky vašim požadavkům.

 

 

 

 

 

Insignia Sedan, 2,0 TSI 2010r.v. 162KW, engine A20NHT

Tak toto vozidlo s přímým vstřikováním a turbodmychadlem jsme montovali před v dubnu 2013 jako první na světě, před námi ho ještě montoval nikdo. Na našem voze byl systém dokončen i do podoby sériové výroby. Montovali jsme systém PRINS DLM (kapalná fáze vstřiku přes původní benzínové vstřikovače), který jako první na světě vyvinul technologii pro toto vozidlo. Vozidlo se montovalo zákazníkovi z Martina a na dokončení systému před montáží jsme čekali skoro 1,5 měsíce.

 

 

 

 

Mazda 3 2014r.v. 1,5 74kW SKYACTIV-G (BL545)

Můžeme se pochlubit i tím, že se nám jako prvnímu zástupci výrobce 10.06. 2014 dostal do rukou i systém na vozidlo Mazda 3 2014 r. v. 1,5 s přímým vstřikem. Byl to také systém PRINS DLM (kapalná fáze vstřiku přes původní benzínové vstřikovače), protože opět Prins jako první na světě vyvinul technologii pro toto vozidlo. Vozidlo bylo z Nitry a systém u nás v rámci školení montoval náš servisní partner. Jelikož jsme byli první, také jsme čekali na dokončení systému před montáží asi 1 měsíc.

 

 

 

 

Nissan Juke 2011r.v. 1,6 86kW engine AUK

Je to vůz se čtyřválcovým motorem, ale má zvláštní způsob vstřikování a až 8 kusů vstřikovačů. První LPG systém Prins do tohoto vozidla po jeho vyvinutí byl namontován v Turecku, druhý v Záriečií. To je síla že? Vozidlo bylo z Prievidze a bylo to 21.06. 2014.

 

 

 

 

Audi A6 2008r.v. 3,2 FSI 188kW engine AUK3,2

I toto autíčko už ví, jaké je to jezdit na systém Prins. Je to první auto s tímto motorem předělané na Slovensku. Málokdo takové montáže dělal a proto bylo pro nás Audi velkou výzvou. Jsme rádi, že úspěšnou!

 

 

 

 

 

Porsche Cayenne 3,6 FSI 2010r.v. 213KW engine M55.01

Do tohoto vozu s tímto motorem jsme jako první na Slovensku a jako jedni z prvních na světě montovali systém Prins VSI2DI (přívstřikový systém s přívstřikem benzinu pouze 5% a méně !!!). Prins se stal naším miláčkem, pokud ho tak můžeme nazvat. Montáž nebyla jednoduchá, ale stála za to. Jsme rádi, že jsme měli tu čest. Vozidlo bylo z Banské Bystrice.

 

 

 

 

BMW 750Li  2010r.v.   4,4  300kW  engine N63B44A

Asi v druhé polovině roku 2015 byla u nás provedena montáž LPG do BMW 750Li s přímovstřikovým motorem, přičemž to bylo v pořadí druhé auto tohoto typu s tímto motorem na světě. Systém byl od výrobce ICOM, od kterého máme také zastoupení pro Slovensko. Náročnost montáže a dolaďování systému byla opravdu extrémně vysoká. Po dovybavení a doladění systému vozidlo jezdí velmi slušně. Musím však chlapsky přiznat, že se dodnes ve spolupráci s majitelem, kterého jsme na rizika upozornili již před montáží, odstraňují některé nedostatky na systému. Je to daň nejen za prvenství v montáži ale i důsledek nedokonalosti motoru a jeho konstrukce již od výroby. Vždy jsme se však snažili k problémům stavět se čelem a pokud je třeba jen malá šance, tak se snažíme boj nevzdat :)

 

 

 

 

 

LEXUS GS300 2009r.v. 3,0  183kW engine 3GR-FSE

V říjnu loňského roku 2015 se u nás objevil i tento krasavec s přímovstřikovým motorem. Systém dodaný do tohoto vozu byl také od PRINS-u s přívstřikovým VSI2DI a přívstřikem benzinu 5% a méně. Trochu jsme se zapotili díky tomu, že vozidlo tohoto typu bylo montované jako druhé na světě a až na tomto vozidle jsme zjistili, že je to jiná typová řada benzinového vstřikování s jiným zapojením vstřikovačů benzínu a trochu odlišnější technologií než jeho první předchůdce v Nizozemsku. To znamená, že Lexus měl u těchto aut několik variant s drobnými odlišnostmi, které mohou mít za následek velké komplikace vůbec systém zprovoznit, jak to bylo i v našem případě. Z tohoto důvodu chvilku trvalo, než jsme systém ve spolupráci s výrobcem jak se říká „zpojízdnili“. Letos v březnu, s čím jsme už ani nepočítali, PRINS dokonce upravil modul na vstřikování LPG tak, abychom my nakonec mohli odstranit i ty poslední drobnosti a tak zdokonalit úplné doladění systému do detailů.

I zde je vidět dokonalost a vyspělost výrobce. Vozidlo jsme definitivně dodělali v dubnu v roce 2016. Tímto se omlouváme za vzniklé komplikace našemu zákazníkovi a zároveň partnerovi z Košic, odkud i auto pocházelo a děkujeme mu za trpělivost.

 

 

 

 

 

MITSUBISHI Space Wagon GDi 2000r.v. 2,4  110kW

Na žádost zákazníka a s jeho vědomím jsme provedli montáž i do tohoto sice staršího vozu, ale do vozu už v té době s přímým vstřikem. Montáž jsme provedli do prvního takového vozidla na světě! Této montáži předcházela prohlídka, měření a testy ještě v roce 2015, po kterých se nám počátkem roku 2016 úspěšně podařilo systém dokončit. Systém je od výrobce KME, kterého také zastupujeme. Chci také touto cestou poděkovat majiteli vozidla za trpělivost a vstřícnost, že nám dal šanci dobojovat tento boj až do zdárného konce. První auta totiž bývají nejnáročnější i na čas a také na trpělivost.

 

 

 

 
 

Chcete vědět, zda by se dalo i vaše auto přestavět na plyn?

 
 

 

+421 42 4692 271

 

 

 

 

 
 

 

 

 

Máme rádi výzvy, tak nás neváhejte kontaktovat!

Řekli vám v nějakém servisu fráze: "nejde to", "to se ještě nedělalo" nebo "to je nemožné"? Přijďte k nám a pokudto půjde, najdeme spolu s vámi způsob, jak udělat z nemožného možné! Slibujeme Vám vůli, trpělivost, zkušenosti a poznatky, které máme pro Vás již nyní připraveny!


"Věříme, že seznam našich vozů nebudete brát jako vychloubání se, ale jako důkaz toho, že si stojíme za všemi informacemi, které vám na našich stránkách poskytujeme. Dále věříme, že to pro vás bude důkazem našeho snažení neustále se zlepšovat v práci. I když jsou naše montáže někdy o něco dražší než ty běžné, stojí za nimi tyto zkušenosti a chuť neustále se zlepšovat. Za hodně vděčíme i firmě Prins, naší vůli a hlavně zákazníkům, kteří nás ženou dopředu, drží nám palce a jsou ochotni k nám přijet i z velké dálky,  dokonce ze všech koutů Slovenska a Česka."


Děkujeme.​

 

 

Kolik mně bude stát přestavba na LPG?
Pošlete nám parametry auta a my vám vypočítáme cenu.
Novinky emailom

Chcete dostávat aktuální informace o plynu do auta?