Montáž, servis a přestavba auta na plyn
All4car

ICOM - lídr v oblasti výroby LPG nádrží

Výhody zplynovače ICOM

 

 

 

 

  • ICOM je mezinárodní společnost se sídlem v Itálii.
  • Společnost klade velký důraz na kontrolu kvality vyráběných produktů, což se v konečném důsledku prokáže na spokojenosti zákazníků.
  • Systém je navržen tak, aby všem patnácti značkám vozidel vyhověl. Pro neustále se zvyšující počet modelů je každá objednávka posuzována individuálně.
  • U nás vám zajistíme spolehlivý, cenově dostupný systém pro váš vůz. ICOM navrhuje, vyrábí a distribuuje produkty, které splňují evropské normy kvality a bezpečnostní předpisy. Je držitelem ISO 9001 a ISO 14001.

 

Výhody:

  • systém sice patří k nejdražším, ale je výkonný, s plným provozem na LPG (i start na LPG), s nízkými náklady na servis
  • motor dosahuje stejného výkonu při jízdě na benzin i na LPG, běží pravidelněji, je tichý a vykazuje menší opotřebení
  • systém prodlužuje životnost motoru díky tomu, že se neutvářejí usazeniny
  • nižší zátěž a delší životnost mazacího oleje

 

  • náklady na pohonné hmoty se mohou snížit až o 40%
  • dojezdová vzdálenost může být až dvojnásobná  díky možnosti využití obou pohonů
  • auto poháněné plynem produkuje o 80% méně smogu a tak chráníme životní prostředí - snížení emisí CO2 proti benzínu a méně pevných částic PM1O a NOX než nafta
  • v EU je více než 28 000 čerpacích stanic, v ČR více než 300, kde se dá načerpat LPG

 

Každý, kdo sleduje vývoj technologií automobilového průmyslu ví, že každý motor vozidla je odlišný - rozměry, výkonem a také cenou. ICOM vynalezl revoluční technologii JTG New a JTG HP, díky které se nesnižuje výkon vašeho auta, Vy cestujete levněji a zároveň šetříte životní prostředí ...

 

 

ICOM JTG New - pro motor s nepřímým vstřikováním paliva

 

Systém vstřikování paliva v kapalné fázi do motoru FSI, TSI a TFSI je velmi jednoduchý.​

Liší se od standardních technologii a výrazně zlepšuje výkon vozu. Tento typ napájení odstraňuje typické výkonné ztráty, ke kterým dochází, pokud máte LPG. Výsledky jsou více než uspokojivé: zrychlení z 0 na 100 km / h - za 13,4 sekundy u LPG proti 13,7 sekundy  u BENZÍNU.

 

Nejen výkonnost , ale také bezpečnost podléhá EU normě, a tak můžete svým automobilem jezdit bez omezení. Údržba zařízení je časově a ekonomicky nenáročná.

 

 

 

Schéma zapojení: ICOM zařízení JTG New​

 

 

 

ICOM JTG HP- pro motor s přímým vstřikováním paliva

 

Zcela nový druh energie.​

 

Plyn v kapalném stavu proudí z nádrže a je čerpán vysokotlakým čerpadlem přímo do válce. Používají se zde původní benzínové vstřikovače a stejné palivové čerpadlo.

 

Vaše auto pracuje vždy na 100% s LPG, na rozdíl od jiných nabízených systémů. Ty jsou známé využíváním přístřiku paliva až do 50% při provozu s LPG.  Samozřejmě, že si můžete vybrat pro jízdu benzín, ale zajímavé a praktické řešení je přechod na benzín přepnutím automatem, když je nádrž LPG prázdná. To však nebrání zachování stejného výkonu motoru a jízdních vlastností vozu, přesně jako při používání benzinu.

 

Systém má velmi jednoduchou a rychlou montáž. ICOM JTG HP neobsahuje mnoho komponent a není nutné montovat vstřikovací trysky a výparník plynu (běžně  je připojován k chladicímu systému motoru).

 

 

Schéma zapojení: ICOM zařízení JTG HP

 

 

V čem je ICOM JTG HP výjimečný

 

Během provozu vozidla startujete a cestujete pouze na LPG, pouze v krajním případě používáte benzín. Vyrovnaná křivka výkonu jízdy s LPG zdůrazňuje vysokou kvalitu systému přímého vstřikování kapalného paliva LPG.

 

 

Při testech na dynamometru, motor Audi A8 2.0T dosáhl stejného výkonu při jízdě na benzin jako s LPG.

 

 

 

 

 

 

 

 

Novinky od ICOMu

 

Nová patentovaná jednotka multi-ventil s vestavěným čerpadlem pro LPG je umístěna v nádrži. Údržbu čerpadla je možné provádět v jakýchkoliv podmínkách, a to i s plnou nádrží LPG.

 

   

 

             
 

Produkty společnosti ICOM

 

  • toroidní LPG nádrže s umístěním na místě rezervního kola.
  • revoluční JTG common - rail v kapalné fázi
  • systém JTG HP pro přímé vstřikování LPG za vysokého tlaku
  • nová generace nádrží a nový elektronický multi-ventil s vestavěným čerpadlem pro LPG
  • nový systém JTG V vstřikování LPG v plynné fázi, bez použití reduktoru a bez využití teplé vody z chladicího systému motoru
  • systém JTG M  - inovativní systém pro CNG

 

 

 

 

Kolik mně bude stát přestavba na LPG?
Pošlete nám parametry auta a my vám vypočítáme cenu.
Novinky emailom

Chcete dostávat aktuální informace o plynu do auta?